Helaas - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lauren Schuivens - WaarBenJij.nu Helaas - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lauren Schuivens - WaarBenJij.nu

Helaas

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Lauren

10 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal!

Eindelijk, mijn eerste mogelijkheid om achter internet te gaan. Ik heb vanalles gedaan de afgelopen 2 weken, waar ik later meer over zal vertellen. Ik heb gemerkt dat het niet werkt om verslagen bij te houden vanut Kenia, ten eerste omdat mijn project voor gaat en ten tweede omdat internet vaak niet werkt en anders te langzaam is. Ik zal alles over mijn reis vertellen als ik terug ben, via deze blog. Alles is prima verder op het moment!
Ik wens jullie nog een fijne vakantie (of niet-vakantie), en tot terugkomst! Sorry voor de valse hoop.

Vele groetjes, Lauren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Kenia/Oeganda

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2010

Teken de petitie voor Kenia!

22 December 2009

Foto's!

07 November 2009

Foto's

21 Oktober 2009

Last but not least!

19 September 2009

Het vrijwilligerswerk
Lauren

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 106616

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 11 Juni 2015

Congo-Kinshasa

24 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Kenia/Oeganda

Landen bezocht: