Nog even... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lauren Schuivens - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lauren Schuivens - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Lauren

01 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo beste mensen!

We weten allemaal dat het even duurt, maar als het goed is kan Lauren dit weekend nog op internet om zelf iets te schrijven.

Vanmiddag hebben we even gebeld. Lauren heeft het prima en zit inmiddels al in Uganda (sinds donderdag). Haar eerste dagen in Nairobi verliepen goed.

Aangezien dit haar blog is ga ik liever niet in op de details. Lauren heeft me gevraagd dit even te loggen zodat jullie in ieder geval weten dat het goed gaat en dat ze nog geen internet heeft. Het is leuker voor haar om die details zelf te schrijven. Nu weten jullie in ieder geval dat Lauren het goed maakt en dat er snel iets te lezen zal zijn.

Groetjes,

Chris

• 01 Augustus 2009 - 13:08

VAYT:

Hoi Chris en Lauren, wat lief dat je alvast laat weten hoe het met Lauren gaat. Elke dag kijk ik of er nog geen bericht is, maar dit is in ieder geval een geruststelling. We blijven uitkijken naar het eerste bericht van Lauren zelf. Nogmaals bedankt en tot gauw, groetjes VAYT

• 02 Augustus 2009 - 11:29

Jule:

Hey Lauren,

wat leuk dat je toch een blog gaat bijhouden. Ik heb t hier wel goed naar mijn zin, ookal was de eerste week echt moeilijk! Nog heeel veel succes, plezier en sterkte!

Liefs,
    Jule